CARNE
CARNE fresh
CARNE fresh
Lapte si branzeturi
Brutarie & Patiserie
Magazinul nostru online își propune să ofere clienților produse proaspete și de cea mai bună calitate, livrate în condiții optime pentru a păstra prospețimea și gustul autentic acestora. Politica de livrare de mai jos detaliază toate aspectele procesului, pentru a vă oferi o experiență de cumpărături fără griji.
1. Condiții de livrare
Livrarea în lanț de frig: Toate produsele sunt ambalate și transportate cu respectarea normelor stricte privind menținerea temperaturii optime de livrare. Aceasta include utilizarea recipiențelor termoizolante și eventual a gheții carbonice sau a altor soluții similare.
Responsabilitatea pentru lanțul de frig: Ne asigurăm că temperatura produselor este menținută corespunzător până la momentul livrării. După recepția produselor, responsabilitatea depozitării în condiții optime aparține clientului. Operatorul nu își asumă responsabilitatea pentru depozitarea necorespunzătoare a produselor după livrare.
2. Modalități de livrare:
Livrarea se realizează fie prin intermediul serviciilor specializate de transport si curierat dotate cu spatii termoizolante, fie prin flota noastră proprie, în funcție de zona de destinație.
În momentul plasării comenzii, veți fi informați cu privire la metoda de livrare disponibilă pentru locatia dumneavoastră.
3. Termenul de livrare
Livrarea se face la o dată stabilită de comun acord în timpul procesului de confirmare a comenzii. Clienții pot stabili data de livrare si ora aproximativa de comun acord cu reprezentantul Barbarosa si in concordanta cu zilele de livrare (luni-vineri).
Program de livrare: Livrările se efectuează de luni până vineri, între orele 08:00 și 18:00.
Întârzieri posibile: În cazul livrărilor în zone greu accesibile sau izolate, termenul de livrare poate fi prelungit. Veți fi informat în avans dacă apar astfel de situații.
3. Modalități de plată
Plata cu cardul bancar: Clienții pot achita comanda online, dupa ce in prealabil au fost informati cu privire la disponibilitatea produselor si a datelor de livrare
Plata ramburs: Aceasta permite achitarea comenzii în numerar, în momentul recepției produselor insa aceasta metoda poate genera costuri suplimentare.
4. Condiții de recepție
Disponibilitatea clientului: Este responsabilitatea clientului să se asigure că există o persoană disponibilă la adresa de livrare pentru a recepționa comanda.
Livrări nereușite:
În cazul comenzilor achitate cu cardul bancar, livrarea poate fi reprogramată, însă acest lucru poate întârzia recepția comenzii cu până la 24 de ore.
ÃŽn cazul comenzilor ramburs:
Dacă clientul nu anunță cu cel puțin 24 de ore înainte de termenul de livrare modificarea datei, comanda va fi anulată automat.
Clientul va trebui să plaseze o nouă comandă.
În cazuri repetate de nepreluare, ne rezervăm dreptul de a limita accesul la opțiunea ramburs.
5. Costul livrării
Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depasesc 250 lei, in caz contrar se va percepe o taxa de livrare de 25 lei.
În cazul în care adresa de livrare se află în afara ariei standard de acoperire a operatorului logistic sau a flotei proprii, vom discuta împreună opțiuni personalizate.
6. Ambalare și Siguranță
Toate produsele sunt ambalate în condiții igienice, utilizând materiale aprobate pentru contactul cu alimentele.
Produsele sunt pregătite și transportate respectând normele europene de siguranță alimentară.
După recepție, recomandăm depozitarea produselor în frigider sau congelator, conform instrucțiunilor oferite pentru fiecare produs.
7. Politica de retur sau rambursarea
Produse deteriorate: În cazul în care produsele livrate nu respectă standardele noastre de calitate (ambalaje deteriorate, lanț de frig compromis), vă rugăm să ne contactați în termen de maxim 2 ore de la recepție.
Este necesar să furnizați dovezi ale problemei (fotografii clare ale produselor și ambalajelor) pentru a facilita soluționarea reclamației.
Vom înlocui produsele sau vom oferi rambursarea contravalorii, în funcție de situație.
Produsele alimentare perisabile nu pot fi returnate conform legislației în vigoare, cu excepția cazurilor de nerespectare a standardelor de calitate.
8. Zone de livrare
Livrările sunt disponibile pe întreg teritoriul țării, însă:
În localitățile principale, livrarea se face cu prioritate.
În zonele mai izolate sau greu accesibile, livrarea poate dura mai mult și va fi realizată de catre un operator logistic autorizat.
9. Penalizări pentru nepreluarea comenzilor
În cazul comenzilor ramburs nerecepționate, ne rezervăm dreptul de a anula comanda și de a solicita plasarea unei noi comenzi.
Clienții care nu respectă condițiile de preluare în mod repetat pot pierde accesul la această metodă de plată.
10. Reclamații și Contact
Reclamațiile privind livrarea pot fi trimise la comenzi@barbarosa.ro și vor fi soluționate în termen de 5 zile lucrătoare.
CARNE fresh
Lapte si branzeturi
Brutarie & Patiserie
No account yet?
Create an Account