Produsele comercializate de S.C. Barbarosa Consulting S.R.L. prin intermediul magazinului online www.barbarosa.ro nu pot fi returnate conform legislatiei in vigoare.
Atenție! În cazul comenzilor plătite cu cardul și neridicate, se va rambursa suma totală minus costul transportului ( integral, dar nu mai mult de 20 lei, așa cum apare pe AWB-ul emis de firma de curierat) și comisionul perceput de procesatorul de plăți.
Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: „Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 și ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului”.
1. Produsele nealimentare ( exemplu: balsam rufe ) se pot returna dacă nu au fost folosite sau utilizate în orice fel ( sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale: produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător) și trebuie să fie însoțite de dovada plății, de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat produsul, etichete.
2. Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului. Se pot returna doar produse nealimentare care nu au fost utilizate, fiind exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9 – 15, produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății, din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător.
3. Cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale.
4. Pentru a informa S.C. Barbarosa Consulting S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract, contactează-ne la office@barbarosa.ro sau la telefon 0722 317 283.
5. Vânzătorul va rambursa orice sumă primită de la Cumpărător, cu excepţia cheltuielilor de transport, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract.
6. Costul direct al returnării produselor va fi suportat de către Cumpărător.
7. Nu se vor returna produsele care au fost achiziționate la preț promoțional (oferte, promoții, sau facturate cu un preț mai mic decât cel afișat pe site în momentul facturării).
8. Transportul NU este inclus în valoarea rambursului, ci se achită separat de către client. Nu se acceptă retur prin oficiile poștale. Costul de transport pentru retur este în funcție de greutatea coletului/coletelor.
9. Cumpărătorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
10. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate.
11. Rambursarea prețului către Cumpărător nu se va face înainte de primirea produsului și confirmarea emisă de către Vânzător că acesta este în ambalajul original, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat, și în perfectă stare de funcționare.