Metode de livrare

Barbarosa oferă metode de expediere ideale pentru orice cerință. Fie că este vorba de un preț redus prin TAZZ sau GLOVO deosebit de fiabil și sigur prin intermediul unui expeditor de mărfuri special instruit. Și, în plus, dacă preferați, puteți să vă ridicați comanda chiar de la magazinul nostru. Pe această pagină veți găsi o prezentare generală a tuturor metodelor de expediere disponibile.

Comandați produsul, selectati cantitatea cu "+/-" și specificați metoda de livrare

2. Veți primi un mesaj de confirmare a comenzii si veți fi sunat de un reprezentant

3. Așteptați sosirea comenzii dumneavoastra la ora stabilita impreuna cu reprezentantul nostru

4. Ridicați comanda din locul stabilit in comanda si confirmat de dvs.

Schimbul sau returnarea produselor

Produsele comercializate de S.C. Barbarosa Consulting S.R.L. prin intermediul magazinului online www.barbarosa.ro nu pot fi returnate conform legislatiei in vigoare. Atenție! În cazul comenzilor plătite cu cardul și neridicate, se va rambursa suma totală minus costul transportului (integral, dar nu mai mult de 30 lei, așa cum apare pe AWB-ul emis de firma de curierat) și comisionul perceput de procesatorul de plăți.  Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: „Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 și ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului”.

1. Produsele nealimentare ( exemplu: balsam rufe ) se pot returna dacă nu au fost folosite sau utilizate în orice fel ( sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale: produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător) și trebuie să fie însoțite de dovada plății, de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat produsul, etichete.

2. Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului. Se pot returna doar produse nealimentare care nu au fost utilizate, fiind exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9 – 15, produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății, din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător.

3. Cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale.

4. Pentru a informa S.C. Barbarosa Consulting S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract, contactează-ne la office@barbarosa.ro sau la telefon 0722 317 283.

5. Vânzătorul va rambursa orice sumă primită de la Cumpărător, cu excepţia cheltuielilor de transport, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract.

6. Costul direct al returnării produselor va fi suportat de către Cumpărător.

7. Nu se vor returna produsele care au fost achiziționate la preț promoțional (oferte, promoții, sau facturate cu un preț mai mic decât cel afișat pe site în momentul facturării).

8. Transportul NU este inclus în valoarea rambursului, ci se achită separat de către client. Nu se acceptă retur prin oficiile poștale. Costul de transport pentru retur este în funcție de greutatea coletului/coletelor.

9. Cumpărătorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

10. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate.

11. Rambursarea prețului către Cumpărător nu se va face înainte de primirea produsului și confirmarea emisă de către Vânzător că acesta este în ambalajul original, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat,  și în perfectă stare de funcționare.

Condiții rambursare:

  • Cumpărătorul nu poate returna produsele conform legislatiei in vigoare, insa in cazul receptionarii produselor deteriorate sau care nu au respectat conditiile de transport, acesta poate solicita returnarea sumei de bani, inclusiv a transportului si Barbarosa Consulting va proceda la finalizarea formalitatilor necesare in cel mai scurt timp.
  • După ce coletul ajunge la Vânzător, condițiile de rambursare se vor discuta la telefon sau pe email.
  • Transportul NU este inclus în valoarea rambursului, ci se achită separat de către client.
  • Rambursarea poate însemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare parțiala a valorii produselor (nu include taxe de transport) în cazul in care acestea sunt returnate altfel decât au fost livrate de noi: deteriorate sau incomplete (componente lipsă), cu exceptia problemelor ce tin de livrarea necorespunzatoare sau deficitara.
  • Valoarea stabilită a produselor pe care doriți să le returnați poate fi folosită pentru o nouă comandă în magazinul barbarosa.ro
  • Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 (paisprezece)zile de la data informării de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract.
  • Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul ( se va lua în calcul data cea mai recentă ).
  • Atenție! În cazul comenzilor plătite cu cardul și neridicate, se va rambursa suma totală minus costul transportului ( integral, așa cum apare pe AWB-ul emis de firma de curierat) și comisionul perceput de procesatorul de plăți.

Intrebari frecvente

Cum adaug cantitatea potrivita.

In pagina fiecarui produs aveti o casuta in care este pre-setata cantitate "1" iar in stanga, respectiv dreapta casutei aveti "-/+". Ajustati cantitatea din suta in suta de grame pana ajungeti la ceea ce doriti sa comandati. La fel de bine puteti scrie direct in casuta respectiva cantitatea cu ajutorul tastelor numerice de pe dispozitivul dvs. Cantitatile alese sunt aproximative, ambalajele pot varia insa imediat dupa lansarea comenzii veti fi sunati de un reprezentatnt Barbarosa care impreuna cu dvs va finaliza comanda ajustand atat cantitatile cat si numarul produselor comandate astfel incat sa ajungeti la cantitatile ideale si bineinteles, la alegerea optima a produselor in functie de nevoile dvs.

Cum platesc?

Imediat dupa finalizarea comenzii impreuna cu reprezentantul Barbarosa, veti primi un link de plata in functie de metoda aleasa de dvs (Netopia, Revolut, etc). Urmand link-ul de plata veti putea plati in cel mai scurt si mai sigur mod posibil. Daca alegeti plata cash, atunci va trebui sa platiti direct firmei de curierat sau reprezentantului responsabil de livrare, insa aceasta metoda poate sa implice costuri suplimentare strict legate de returnarea sumei catre Barbarosa; aceste costuri sunt taxate de catre firma de curierat (exemplu: 5 lei/tranzactie)

De unde stiu ca livrarea se face in conditii optime?

Barbarosa utilizeaza doua metode de livrare: livrare cu flota proprie (regim de temperatura -18 grade Celsius - +4 grade Celsius) si livrare prin intermediul firmei de curierat (in compartiment izoterm) iar aceasta varianta nu depaseste 1h30 minute de la incarcarea produselor pana la destinatie indiferent de numarul de kilometri. Barbarosa verifica constant calitatea livrarii si testeaza variatiile de temperatura cu dispozitive specifice pentr a se asigura ca este pastrat lantul de frig de la expediere pana la destinatie.

Ce se intampla daca nu ridic produsele la livrare?

Neprezentarea la ridicarea produselor este asumata de catre client si atrage returnarea acestora, restituirea sumei platite si retinerea sumei pentru transport si retur. Firma de curierat suna inainte de a ajunge si asteapta conform contractului maxim 15 minute la destinatie.

Daca primesc produsele si acestea nu corespund sau nu imi plac?

Se intampla extrem de rar astfel de situatii insa noi suntem permanent alaturi de dumneavoastra si astfel putem indrepta orice problema. Practic, daca la consumul produselor sau imediat dupa receptie sesizati lucruri care nu corespund asteptarilor dvs, sunati-ne si noi remediem imediat situatia. Avem la dispozitie mai multe variante insa acestea vor fi lamurite impreuna cu reprezentantul Barbarosa (returnarea banilor, inlocuirea produselor, etc).Nu ramanem niciodata datori iar multumirea si satisfactia dvs este multa mai importanta decat orice aspect pecuniar.