Metode de livrare

Barbarosa oferă metode de expediere ideale pentru orice cerință. Fie că este vorba de un preț redus prin TAZZ sau GLOVO deosebit de fiabil și sigur prin intermediul unui expeditor de mărfuri special instruit. Și, în plus, dacă preferați, puteți să vă ridicați comanda chiar de la magazinul nostru. Pe această pagină veți găsi o prezentare generală a tuturor metodelor de expediere disponibile.

1. Comandați produsul și specificați metoda de livrare

2. Veți primi un mesaj de confirmare a comenzii sau veți fi sunat de un reprezentant

3. Așteptați sosirea comenzii dvs.

4. Ridicați comanda la zona de checkout

Schimbul sau returnarea produselor

Produsele comercializate de S.C. Barbarosa Consulting S.R.L. prin intermediul magazinului online www.barbarosa.ro pot fi returnate în termenul legal de 14 (paisprezece) zile de la data primirii comenzii.

Atenție! În cazul comenzilor plătite cu cardul și neridicate, se va rambursa suma totală minus costul transportului ( integral, dar nu mai mult de 20 lei, așa cum apare pe AWB-ul emis de firma de curierat) și comisionul perceput de procesatorul de plăți. 

Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: „Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 și ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului”.

1. Produsele nealimentare ( exemplu: balsam rufe ) se pot returna dacă nu au fost folosite sau utilizate în orice fel ( sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale: produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător) și trebuie să fie însoțite de dovada plății, de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat produsul, etichete.

2. Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului. Se pot returna doar produse nealimentare care nu au fost utilizate, fiind exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9 – 15, produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății, din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător.

3. Cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale.

4. Pentru a informa S.C. Barbarosa Consulting S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract, contactează-ne la office@barbarosa.ro sau la telefon 0722 317 283.

5. Vânzătorul va rambursa orice sumă primită de la Cumpărător, cu excepţia cheltuielilor de transport, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract.

6. Costul direct al returnării produselor va fi suportat de către Cumpărător.

7. Nu se vor returna produsele care au fost achiziționate la preț promoțional (oferte, promoții, sau facturate cu un preț mai mic decât cel afișat pe site în momentul facturării).

8. Transportul NU este inclus în valoarea rambursului, ci se achită separat de către client. Nu se acceptă retur prin oficiile poștale. Costul de transport pentru retur este în funcție de greutatea coletului/coletelor.

9. Cumpărătorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

10. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate.

11. Rambursarea prețului către Cumpărător nu se va face înainte de primirea produsului și confirmarea emisă de către Vânzător că acesta este în ambalajul original, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat,  și în perfectă stare de funcționare.

Condiții rambursare:

  • 1. Cumpărătorul returnează produsele sau le înmânează Vânzătorului sau unei persoane autorizate de Vânzător să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vânzătorului decizia sa de returnare. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de Cumpărător înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

    2. După ce coletul ajunge la Vânzător, condițiile de rambursare se vor discuta la telefon sau pe email.

    3. Transportul NU este inclus în valoarea rambursului, ci se achită separat de către client.

    4. Rambursarea poate însemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare parțiala a valorii produselor (nu include taxe de transport) în cazul in care acestea sunt returnate altfel decât au fost livrate de noi: deteriorate sau incomplete (componente lipsă).

    5. Valoarea stabilită a produselor pe care doriți să le returnați poate fi folosită pentru o nouă comandă în magazinul Euro-Market.

    6. Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 (paisprezece)  zile de la data informării de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract.

    7. Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul ( se va lua în calcul data cea mai recentă ).

    Atenție! În cazul comenzilor plătite cu cardul și neridicate, se va rambursa suma totală minus costul transportului ( integral, așa cum apare pe AWB-ul emis de firma de curierat) și comisionul perceput de procesatorul de plăți. 

FAQs

My order hasn't arrived yet. Where is it?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Do you deliver on public holidays?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do you deliver to my postcode?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.

Is next-day delivery available on all orders?

If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.

Do I need to be there to sign for delivery?

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.

It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.